FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Rasy, Klasy i Skille Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sajmon
Administrator
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: $ na piwo?

PostWysłany: Sob 22:06, 16 Wrz 2006 Powrót do góry

ImageImageImageImageImage
Statystyki Postaci i Porównanie Statystyk:

STR - odpowiada za obrażenia fizyczne.
CON - odpowiada za ilość hp, szybszą odnowe hp, za udźwig, długość czasu przebywania pod wodą (doliczyć do tego Kiss of Eva i jesteś ryba Yellow_Light_Colorz_PDT_19 ), oraz odpowiada za odporności na krwawienie i ogłuszenia.
DEX - odpowiada za szybkość ataku. celność, uniki, szanse na uderzenie krytyczne, prędkość chodzenia, szanse na wejscie skili ze sztyletu (np.Deadly Blow), szanse na zblokowanie ataku za pomocą tarczy oraz szybkosc uzycia fizycznych skili.
WIT -odpowiada za ładowanie się skili, szybkość rzucanie czarów i za odporności na hold, klątwy oraz za szanse na magiczne, krytyczne uderzenie.
INT - odpowiada za m.atk. oraz szanse na wejście klatwy.
MEN - odpowiada za m.def., maksymalną ilość many, szybkość ładowania many, odpowiada za odporności na trucizny i klątwy oraz za szanse na nieudane zaklęcie.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dancan
Mod+Expert
Mod+Expert



Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Undercity

PostWysłany: Nie 22:17, 19 Lis 2006 Powrót do góry

Jasne Elfy
Podstawowe klasy:

Fighter (wojownik):
Szybki, zwinny, celny, to główne cechy charakteryzujące tę klasę. Nie posiadają wiele życia lecz ich umiejętność unikania ciosów wynagradza im tę wadę. Wedle stereotypu łucznik aczkolwiek w roli rycerza także sprawdza się znakomicie dzięki dużej szybkości ataku i dużej ilości many pozwalającej mu używać wielu skili.

Mage (Magik):
Magicy tej rasy posiadają potężne czary a także są w stanie rzucać czary znacznie szybciej on innych ras. Rozwinięcie zdolności magicznych nie obyło się jednak bez poświęcenia siły i wytrzymałości. Wady te sprawiają, że tylko zaawansowani gracze potrafią w pełni wykorzystać potencjał tych magów.

Ciemne Elfy
Podstawowe klasy:

Fighter (wojownik):
Szybkość z jaką porusza się Dark elf czyni z niego urodzonego zabójcę. Nie wyróżniający się siłą, szybkością ataku, zwinnością, ani inteligencją, potrafi zadać niespodziewane potężne uderzenie. Według mnie najlepiej sprawdza się ze sztyletem lub z łukiem, gdyż tak jak w przypadku pierwszym szybko podbiegamy i zadajemy olbrzymie obrażenia tak w przypadku drugim cały czas pozostajemy w odległości od przeciwnika.

Mage (magik):
Klasa magików charakteryzuje się posługiwaniem czarna magią oraz niskim poziomem siły i wytrzymałości. Ta rasa jest stworzenia do zabijania gdyż nie ma nic lepszego niż powalenie przeciwnika jednym czarem. Skutkuje to dużą siłą czarów i małą szybkością rzucania zaklęć

Krasnoludy
Podstawowe klasy:

Fighter (wojownik):
Wojownik jest tutaj tak naprawdę niewłaściwym określeniem gdyż do krasnoludów bardziej pasuje termin artysta bądź kowal. Rasa nie posiada odpowiednika magicznego i dzieli się na krasnoludy do walki i zbierania potrzebnych do tworzenia sprzętu składników, a także na krasnoludy zdolne powytwarzania skomplikowanych przedmiotów wedle recept.

Ludzie
Podstawowe klasy:

Fighter (Wojownik):
Wojownik jest to postać, która w trakcie swej wędrówki moze wybrać czy przekształci się w kierunku walki wręcz na miecze topory obuchy bronie i inne bronie do walki bezpośredniej, czy wybierze drogę łucznika bądź zabójcy posługujący się sztyletami. Rozwinięta siła fizyczna oraz zręczność tworzy z nich najbardziej przestronnych wojowników.

Mage (Magik):
Magowie tak jak wojownicy są wszechstronnie rozwinięci, gdyż posiadają duzo zycia w porównaniu do innych przedstawicieli sztuki magicznej oraz wysoki wspóczynnik inteligencji i wiedzy. Przekształcają się w czarodzieji lub kleryków. Jedni walcząc zadając bezpośrednio obrazenia czarami bądz wzywając pomocników, a drudzy walczą w grupach lecząc i używając czarów zwiększających współczynniki towarzyszy.

Orki
Podstawowe klasy:

Fighter (wojownik):
Silny, żywotny, szybki. Idealny wojownik który potrafi posługiwać się prawie każdym rodzajem broni. Jego wadą jest podatność na magię oraz niewielka ilość many która na serwerach na których nie można kupić potionów skutkuje utrudnieniami w walce. Jest to jedyna postać potrafiąca w zwarciu walczyć bez odpoczynku.

Mage (magik):
Jest to jedyna klasa magików z pośród wszystkich ras która posiada dużo życia i siły. Niestety cechy te powodują, że siłą magiczna szamanów jest stosunkowo słaba i ogranicza ich zdolności magiczne jedynie do wsparcia towarzyszy i samego szaman podczas walki kontaktowej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sajmon
Administrator
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: $ na piwo?

PostWysłany: Nie 23:19, 19 Lis 2006 Powrót do góry

Najfajniejszą rasą dla mnie jest: Jasne elfy oraz ludzie a co do profeksji (nie wiem czy dobrze napisałem Yellow_Light_Colorz_PDT_03) to najbardziej lubiałem grać hawkeyem Yellow_Light_Colorz_PDT_19.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin