|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Sajmon
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 708 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: $ na piwo?
|
Wysłany:
Sob 22:06, 16 Wrz 2006 |
|
Statystyki Postaci i Porównanie Statystyk:
STR - odpowiada za obrażenia fizyczne.
CON - odpowiada za ilość hp, szybszą odnowe hp, za udźwig, długość czasu przebywania pod wodą (doliczyć do tego Kiss of Eva i jesteś ryba ), oraz odpowiada za odporności na krwawienie i ogłuszenia.
DEX - odpowiada za szybkość ataku. celność, uniki, szanse na uderzenie krytyczne, prędkość chodzenia, szanse na wejscie skili ze sztyletu (np.Deadly Blow), szanse na zblokowanie ataku za pomocą tarczy oraz szybkosc uzycia fizycznych skili.
WIT -odpowiada za ładowanie się skili, szybkość rzucanie czarów i za odporności na hold, klątwy oraz za szanse na magiczne, krytyczne uderzenie.
INT - odpowiada za m.atk. oraz szanse na wejście klatwy.
MEN - odpowiada za m.def., maksymalną ilość many, szybkość ładowania many, odpowiada za odporności na trucizny i klątwy oraz za szanse na nieudane zaklęcie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dancan
Mod+Expert
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 176 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Undercity
|
Wysłany:
Nie 22:17, 19 Lis 2006 |
|
Jasne Elfy
Podstawowe klasy:
Fighter (wojownik):
Szybki, zwinny, celny, to główne cechy charakteryzujące tę klasę. Nie posiadają wiele życia lecz ich umiejętność unikania ciosów wynagradza im tę wadę. Wedle stereotypu łucznik aczkolwiek w roli rycerza także sprawdza się znakomicie dzięki dużej szybkości ataku i dużej ilości many pozwalającej mu używać wielu skili.
Mage (Magik):
Magicy tej rasy posiadają potężne czary a także są w stanie rzucać czary znacznie szybciej on innych ras. Rozwinięcie zdolności magicznych nie obyło się jednak bez poświęcenia siły i wytrzymałości. Wady te sprawiają, że tylko zaawansowani gracze potrafią w pełni wykorzystać potencjał tych magów.
Ciemne Elfy
Podstawowe klasy:
Fighter (wojownik):
Szybkość z jaką porusza się Dark elf czyni z niego urodzonego zabójcę. Nie wyróżniający się siłą, szybkością ataku, zwinnością, ani inteligencją, potrafi zadać niespodziewane potężne uderzenie. Według mnie najlepiej sprawdza się ze sztyletem lub z łukiem, gdyż tak jak w przypadku pierwszym szybko podbiegamy i zadajemy olbrzymie obrażenia tak w przypadku drugim cały czas pozostajemy w odległości od przeciwnika.
Mage (magik):
Klasa magików charakteryzuje się posługiwaniem czarna magią oraz niskim poziomem siły i wytrzymałości. Ta rasa jest stworzenia do zabijania gdyż nie ma nic lepszego niż powalenie przeciwnika jednym czarem. Skutkuje to dużą siłą czarów i małą szybkością rzucania zaklęć
Krasnoludy
Podstawowe klasy:
Fighter (wojownik):
Wojownik jest tutaj tak naprawdę niewłaściwym określeniem gdyż do krasnoludów bardziej pasuje termin artysta bądź kowal. Rasa nie posiada odpowiednika magicznego i dzieli się na krasnoludy do walki i zbierania potrzebnych do tworzenia sprzętu składników, a także na krasnoludy zdolne powytwarzania skomplikowanych przedmiotów wedle recept.
Ludzie
Podstawowe klasy:
Fighter (Wojownik):
Wojownik jest to postać, która w trakcie swej wędrówki moze wybrać czy przekształci się w kierunku walki wręcz na miecze topory obuchy bronie i inne bronie do walki bezpośredniej, czy wybierze drogę łucznika bądź zabójcy posługujący się sztyletami. Rozwinięta siła fizyczna oraz zręczność tworzy z nich najbardziej przestronnych wojowników.
Mage (Magik):
Magowie tak jak wojownicy są wszechstronnie rozwinięci, gdyż posiadają duzo zycia w porównaniu do innych przedstawicieli sztuki magicznej oraz wysoki wspóczynnik inteligencji i wiedzy. Przekształcają się w czarodzieji lub kleryków. Jedni walcząc zadając bezpośrednio obrazenia czarami bądz wzywając pomocników, a drudzy walczą w grupach lecząc i używając czarów zwiększających współczynniki towarzyszy.
Orki
Podstawowe klasy:
Fighter (wojownik):
Silny, żywotny, szybki. Idealny wojownik który potrafi posługiwać się prawie każdym rodzajem broni. Jego wadą jest podatność na magię oraz niewielka ilość many która na serwerach na których nie można kupić potionów skutkuje utrudnieniami w walce. Jest to jedyna postać potrafiąca w zwarciu walczyć bez odpoczynku.
Mage (magik):
Jest to jedyna klasa magików z pośród wszystkich ras która posiada dużo życia i siły. Niestety cechy te powodują, że siłą magiczna szamanów jest stosunkowo słaba i ogranicza ich zdolności magiczne jedynie do wsparcia towarzyszy i samego szaman podczas walki kontaktowej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sajmon
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 708 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: $ na piwo?
|
Wysłany:
Nie 23:19, 19 Lis 2006 |
|
Najfajniejszą rasą dla mnie jest: Jasne elfy oraz ludzie a co do profeksji (nie wiem czy dobrze napisałem ) to najbardziej lubiałem grać hawkeyem . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|